Voor een vergaderzaal kiezen

Dit artikel kan zeer interessant zijn als u geregeld met collega’s, medewerkers en betrokkenen moet samenzitten. Stel je even voor dat er een algemene vergadering moet worden belegd en eigenlijk heb je zelf geen ruimte om de aandeelhouders en betrokkenen te ontvangen. Je besluit om de vergadering te laten doorgaan in je kantoor of een kleine gezamenlijke ruimte die je nog over hebt. Denk maar eens aan de indruk die dat maakt op de betrokkenen en de mensen die in je bedrijf investeren. Waarom zou je dan niet eens verder willen kijken en een stapje verder durven gaan?

Waarom niet kiezen voor een vergaderzaal?

Het kiezen voor een vergaderzaal is daar een voorbeeld van. Laat het ons eerst eens hebben over de positieve punten die erbij komen als je voor een vergaderzaal kiest. Ten eerste biedt het jou en de betrokkenen veel meer comfort. Je zit voortaan niet meer op elkaar gepakt in dat muffe kantoor maar hebt voldoende ruimte zodat iedereen zich maximaal kan inzetten voor de vergadering. Bovendien voelt iedereen zich goed door de fijne ruimte en kan je met zo’n comfortabele vergaderzaal indruk maken. Er zijn namelijk heel wat bedrijven en hotels die vergaderzalen ter beschikking stellen waar je werkelijk alles vindt wat je maar nodig hebt. Op die manier moet je zelf eigenlijk enkel je werk meebrengen. Al dat comfort leidt meteen naar het volgende positieve punt: beter presteren. Kiezen voor een vergaderzaal kan dus ook op die manier weer zorgen voor een comfortabele werksfeer. Alles is voor handen., er is geen stress want de printer werkt gewoon en wil je een bakje troost dan staat het koffieapparaat in je buurt. Uiteraard zijn er ook minder positieve kanten aan het verhaal. Zoals zoveel kost ook een degelijke en goed uitgeruste vergaderzaal toch wat geld. Afhankelijk van het prestige waarmee je wil uitpakken zijn er kleine zaaltjes die nagenoeg bijna gratis aangeboden worden maar anderzijds kun je in de meest exclusieve hotels een vergaderzaal vinden waar drie maandsalarissen voor nodig zijn. Dat hangt eigenlijk helemaal af van jou wensen.

Maak de keuze doordacht

Het is dan ook belangrijk de keuze voor een vergaderzaal doordacht te doen. Waarvoor heb je de ruimte nodig en hoelang en met hoeveel personen ben je? Biedt de vergaderruimte op dat moment aan jou verhaal een meerwaarde? Wees je ervan bewust dat er veel aanbod is op de markt maar dat daarom niet elke verhuurder van vergaderzalen even correct werkt. Stel dat er een ongeluk gebeurd of er breekt brand uit in de vergaderzaal door een kortsluiting vanwege slecht onderhoud. Nou, dan kan de verhuurder de hele zaak zo draaien dat jij verantwoordelijk wordt geacht. Vraag dus goed naar de voorwaarden, de tarieven, de regels en vooral naar een bezoekje vooraf zodat je de ruimte zelf kunt prospecteren. Op die manier kun je jezelf er al, voor je aan iets verbonden bent, van vergewissen of alles correct is en je geen kat in een zak koopt. Ik wens je veel succes.

Bron: Wolfslaar Breda

Grote groene IT-bedrijfsopruiming: recycling van oude computers en laptops

Heeft u ook al een tijdje oude computers, laptops, printers of kopieermachines in de opslag van uw bedrijf staan? Doe er iets mee! Het is tijd voor een grote groene bedrijfsopruiming. Ga op een duurzame manier om met oude bedrijfsapparatuur door te kiezen voor recycling. In deze blog praten we u bij over de wereld van computer- en laptoprecycling.

De voordelen van computer recycling

Wat zijn nu precies de voordelen wanneer u kiest voor recycling van uw oude computers? Het grootste voordeel van computer recycling is de milieuvriendelijkheid. Wist u bijvoorbeeld dat desktop computers voor ongeveer 84% te recyclen zijn? Daarnaast bezitten ze erg veel waardevolle materialen, die weer voor andere doeleinden gebruikt kunnen worden. Ook bent u gelijk van uw computerafval af, wat voor een mooie opruiming van uw kantoor en opslag zorgt. Het is immers zonde als uw oude bedrijfsapparatuur alleen maar stof staat te verzamelen.

Sinds juli 2016 is er in Europa de zogenaamde WEELABEX certificering verplicht voor bedrijven. Deze wetgeving is in het leven geroepen om onverantwoorde recycling tegen te gaan. Voorheen werden veel van deze oude apparaten geëxporteerd naar derdewereldlanden, waar de demontage en recycling op onverantwoorde manier plaatsvond.

Het recycleproces van laptops

Het recycle proces van laptops werkt nét iets anders in vergelijking met de recycling van reguliere computers en andere apparatuur. Elke laptop heeft een schadelijke batterij, die apart moet worden verwerkt tijdens het recyclen. Ook de TFT-schermen van laptops zorgen voor moeilijkheden bij het proces van laptop recyclen, omdat er kwik in deze schermen verwerkt zit.

Naast het recyclen van computerafval zijn in sommige gevallen gebruikte of afgeschreven computers en laptops geschikt voor opkoop. Hiermee zet u uw oude hardware om in geld. Of uw computerafval hiervoor geschikt is, is afhankelijk van de leeftijd van het materiaal en het aantal stuks.

Alles kunt u recyclen: van printer tot cartridge

Wist u dat (naast computers en laptops) ook ander computerafval gemakkelijk te recyclen is? Denk hierbij aan het recyclen van printers, servers, kopieermachines en toner cartridges. Laserprinters bevatten bijvoorbeeld kunststoffen, ijzer, staal en aluminium. Bijna al deze grondstoffen kunnen weer opnieuw gebruikt worden. Het is dus zonde als computerafval zoals deze blijft liggen, of op een onverantwoorde manier wordt weggegooid.

Meer succes dankzij goed UX design

Meer succes dankzij goed UX design

De klant is heden ten dage vooral online te vinden en daar moet je als ondernemer dus ook aanwezig zijn. Alleen aanwezig zijn is echter natuurlijk niet genoeg. Je moet de klant ook echt iets kunnen bieden. RIFF kan je daarbij helpen. Bijvoorbeeld door het UX design van jouw website of app te verzorgen. Zo kan je zorgen dat de klant altijd direct weet waar hij moet zijn en wat hij daar gaat vinden. De kracht hiervan mag je natuurlijk niet onderschatten. Daarom zijn de volgende zaken van groot belang. Verzorg je deze goed, dan kan je er zeker van zijn dat je succes zal hebben.

Direct duidelijk

Als er iets belangrijk is om je klant vast te houden, dan is het wel dat alles direct duidelijk moet zijn. Wanneer het over een website of app gaat, dan moet de klant bijvoorbeeld niet hoeven zoeken waar hij heen moet. Om het juiste design te verzorgen is het handig om een ux designer in te schakelen. Die kan je erbij helpen om deze gemakkelijke route uit te stippelen. Het voordeel hiervan spreekt natuurlijk voor zich. Dit is eigenlijk niet anders dan in een fysieke winkel het geval was. Als de klant weet waar hij moet zijn, dan is de kans op een aankoop groter.

Stap voor stap

Uiteindelijk moet je het zien als het uittekenen van en plattegrond. Zeker wanneer je verschillende diensten aanbiedt is het belangrijk om deze goed op orde te hebben. Je wilt immers zoveel zaken als mogelijk doen. Zonder dat daarbij de verschillende doelgroepen elkaar in de weg komen te zitten. Dit kan behoorlijk lastig zijn. Zeker wanneer er overlap tussen diensten of producten bestaat. Juist om die reden is het goed om te zorgen dat de website en de app geoptimaliseerd zijn. Dit zorgt ervoor dat de klant sneller geneigd zal zijn om te doen wat jij ervan wenst.

Conversies

Wat jij van de klant wenst is natuurlijk een conversie. Dit kan een directe aankoop zijn, of bijvoorbeeld het aanvragen van een offerte. Dit gebeurt vrijwel altijd direct online. Daarom is het belangrijk om de klant direct te leiden naar de plek waar de offerte aan te vragen is of waar de dienst of het product af te nemen zijn. Hoe beter je dit organiseert, hoe meer conversies. Hoe meer conversies, hoe hoger de omzet. Uiteindelijk is het zo simpel. Daarom is het dus ook belangrijk om er een professioneel oog naar te laten kijken. Dit is de grootste kans op succes.

Alles gaat automatisch

Eigenlijk moet alles steeds efficiënter en geautomatiseerd worden. Dingen die eerder normaal waren worden nu vervangen. Denk bijvoorbeeld aan een reclame. Door de opkomst van ar, vr, social media en het internet zijn de banners en tv-reclames eigenlijk al een beetje achterhaald. Maar ook andere bedrijfsprocessen zoals de uren administratie werd vroeger in een Excel bestand gedaan. Dit is eigenlijk al ouderwets want ook de urenadministratie wordt al door veel bedrijven online gedaan. Het is op deze manier goedkoper en veel minder werk. Door dit proces te automatiseren worden er ook minder fouten gemaakt in het uitbetalen van de lonen. Zo is er al een Urenregistratie app ontwikkeld die het de werkgever en de werknemers een stuk aangenamer maken. Het is bruikbaar voor iedereen. Het is mogelijk om een alarm te zetten, zo vergeet je nooit iets. Er is dus ook nog goed nagedacht over de applicatie.

Ook handtekeningen worden tegenwoordig al niet meer op papier gezet. Er zijn speciale systemen die ervoor kunnen zorgen dat jij je handtekening digitaal kan zetten. Dit zijn belangrijke gebeurtenissen want een handtekening is officieel. Er zijn dus allerlei soort beveiliging nodig om de veiligheid te waarborgen van beide partijen. Als jij namelijk je handtekening digitaal zet is het net zo makkelijk als jouw tegenpartij dit ook doet.

Dit soort automatisering zullen de komende jaren waarschijnlijk nog wel verder uitgebreid worden in een heleboel soorten en varianten. Misschien wordt het bijvoorbeeld wel mogelijk om in – en uit te klokken met je mobiele telefoon of gaat de smartwatch een belangrijke rol spelen in de administratie en de bedrijfsprocessen. Een heleboel technologieën zoals vr en ar spelen nu in op de toegevoegde waarde en de klantbeleving maar wie weet waar het ons brengen gaat in de toekomst.

Er wordt vaak gediscussieerd of het niet onveilig is om alles digitaal te doen, maar hier vindt de techniek vast wel weer een antwoord op. Zo zijn de meeste dingen misschien juist wel veiliger geworden doordat het digitaal gedaan worden, maar de meningen lopen hierbij uiteen. Maar één ding is wel zeker, en dat is dat de techniek dit waarschijnlijk zelf zal gaan oplossen. De technologie wordt steeds maar beter en uitgebreider en dat in een erg korte tijd en daarom zal ook dit snel aangepakt worden.

Werken in de beveiliging

Lijkt het jou wat om in de beveiliging te werken? De vraag naar beveiligers of ander personeel in de sector beveiliging en veiligheid, zal altijd groot blijven. Het is nu eenmaal zo dat er altijd vormen van criminaliteit zullen blijven bestaan in de wereld. De overheid stelt steeds meer eisen aan de beveiliging bij allerlei evenementen en bijeenkomsten. Ook zal er in het bedrijfsleven steeds vraag blijven naar particuliere beveiligers, mede door de strengere veiligheidseisen vanuit de overheid.

Een baan in de sector beveiliging en veiligheid lijkt daarom een goed idee. Wanneer je wilt gaan werken in de beveiliging, is een beveiliging opleiding aan te raden. Er zijn veel mogelijkheden tot het volgen van een opleiding in deze sector. Zo zijn er opleidingen op het middelbaar beroeps onderwijs, hoger beroeps onderwijs, maar ook op universitair niveau zijn er opleidingen met betrekking tot de beveiligingssector.

Buiten opleidingen in deze sector, zijn er ook cursussen en trainingen beschikbaar die je kunt volgen om meer vaardigheden en ervaring te krijgen in de bev

Rechercheur inschakelen 18, 2016

Het kan natuurlijk het geval zijn dat er iets niet geheel in orde lijkt te zijn, maar dat je de bewijzen mist om dat hard te maken. Hierbij kun je denken aan bedrijfsfraude, schending van een concurrentiebeding of onrechtmatig ziekteverzuim. In dergelijke gevallen kun je zelf op zoek gaan naar bewijzen, maar in de praktijk valt dat vaak tegen. Het kost immers niet alleen erg veel tijd, maar het is nog lastig ook. Daarom is het zaak om op zoek te gaan naar iemand aan wie je zulk onderzoek over kunt laten. Natuurlijk kom je dan al snel uit bij een goede rechercheur.

Wat doet een rechercheur?
Een rechercheur voert vaak erg veel verschillende werkzaamheden uit. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het geven van advies. Een goed voorbeeld hiervan is preventieadvies: hoe had men deze inbraak kunnen voorkomen? Observatie is iets waar een rechercheur in veel gevallen ook regelmatig mee bezig is: klopt je vermoeden en gaat je partner inderdaad vreemd? Ten slotte voert een rechercheur diverse onderzoeken uit. Zo gaat hij niet alleen op zoek naar vermiste personen, maar voert hij ook alimentatieonderzoeken, bedrijfsfraude en verzekeringsfraude onderzoeken en kredietwaardigheidsonderzoeken uit. Eigenlijk komt het er dus op neer dat je in vrijwel ieder geval waarin je bepaalde belangrijke informatie mist hulp van een rechercheur kunt gebruiken. Hij weet precies hoe hij in dat bepaalde geval doeltreffend en efficiënt op zoek moet gaan naar bruikbare informatie.

Op zoek naar een rechercheur
De zoektocht naar een goede rechercheur is sinds het internet natuurlijk een stuk makkelijker geworden. Daar waar je eerst rond moest vragen of het telefoonboek diende te raadplegen, kun je nu immers eenvoudig op weg worden geholpen door Google. Vrijwel iedere goede rechercheur heeft tegenwoordig immers wel een website. Vul simpelweg je woonplaats of provincie toe aan je zoekopdracht en vind nog een rechercheur bij jou in de buurt ook.

maart 7, 2015

Regelmatig verschijnen er nieuwsberichten over inbraken. Het hoeft geen shockerende zaak te zijn, ook steeds meer ‘standaard’ inbraken komen in het nieuws. Programma’s als ‘Opsporing verzocht’ besteden aandacht aan het vinden van de daders. De verantwoordelijk voor het nemen van maatregelen ter voorkoming van inbraak liggen echter nog altijd bij de bewoners.

Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) heeft onderzoek gedaan wat mensen zoal doen om inbrekers buiten de deur te houden. De resultaten hebben betrekking over 2011. Om inbraken tegen te gaan laat bijna de helft van de Nederlanders het licht aan als zij van huis zijn. Ook heeft meer dan twee derde een tweede slot op de deur.

Uit onderzoek blijkt dat slechts een op de negen Nederlanders een alarmsysteem in huis gebruikt. Vier op de vijf respondenten heeft buitenverlichting op zijn woning. Niet iedereen doet dit licht ook daadwerkelijk aan. Hierdoor neemt de kans op inbraak toe, omdat het licht de criminelen niet langer kan afschrikken.

Het CBS verklaart dat in 2011 ongeveer 3,1 procent van de mensen te maken kreeg met een inbraak. In 2008 was dit cijfer nog maar 2,5%, wat een stijging van maar liefst 100.000 slachtoffers betekent. Hiertoe behoren ook de diefstallen uit voertuigen. Gelukkig haalt meer dan 75 procent van de Nederlanders waardevolle spullen uit de auto.

Inbraakbeveiliging aan woning
Om de kans op inbraken te verkleinen is het belangrijk dat deuren en ramen goed beveiligd zijn. Daarom is het aan te raden dat een woning over goed hang en sluitwerk beschikt. Deuren moeten beveiligd zijn met een slot in combinatie met een veiligheidscilinder- en beslag. Er mogen geen schroeven aan de buitenkant zitten.

Anders loop je het risico dat een inbreker het veiligheidsbeslag losdraait en bij de cilinder kan komen. De kans op een inbraak wordt daarmee vele malen groter. Ook moet je erop toezien dat het cilinderslot niet uitsteekt. Anders wordt het te makkelijk om deze af te breken en het slot om zeep te helpen. Zorg ook altijd dat je goede lampen in huis hebt zodat inbrekers zien dat er iemand thuis is. Ook als je niet thuis bent is het verstandig om een lamp thuis aan te laten.

 

Totaalinstallateur Van den Broek

Van den Broek is in 1987 gestart als eenmanszaak op het gebied van beveiligingstechniek. Door de jaren heen is van den Broek, wat gevestigd is in Oss, uitgegroeid tot de specialist in totaalinstallatie voor elektrothechnische systemen. Ze zijn gespecialiseerd in beveiligingstechniek en telecommunicatie. Ze bieden diensten en producten aan op het gebied van beveiliging, elektrotechniek, telecom en service&onderhoud.

Naast het adviseren van systemen voert van den Broek deze ook uit. Ze werken met één aanspreekpunt op het gebied van elektrotechnische installaties omdat dit erg complexe installaties zijn die veel samenhang hebben. Dit bedrijf streeft er naar om klanten te voorzien van  elektrotechnische installaties die bijdragen aan veiligheid, comfort, communicatiemogelijkheden en winstgevendheid in bedrijfsvoering of kostenbesparing.

Van den Broek Oss heeft een landelijk werkgebied. Dus mocht u een specifieke vraag hebben, neemt u dan gerust contact op.

The New Coaching Institute

Als u het natuurlijk potentieel van uw organisatie optimaal wilt benutten, is het belangrijk om het potentieel van uw teams en individuele medewerkers inzichtelijk te maken. Dat is waar The New Coaching Institute zich mee bezig houdt. Samen met u zorgt dit bedrijf ervoor dat de kwaliteiten binnen uw organisatie versterkt worden. Daarmee creëert u een professionele organisatie waarmee blijvende resultaten gegarandeerd zijn. Het kan een rendement opleveren van maar liefst 30 procent. Werknemers gaan namelijk met meer plezier naar hun werk en het ziekteverzuim wordt fors teruggedrongen.

Versterk de kwaliteit binnen uw team

TNCI doet dit door middel van individuele-, team- en organisatieontwikkeling. Er wordt hiervoor gebruik gemaakt van de ACT-methode. ACT staat voor Analytical Competence Tool en is een persoonlijkheidsmeting gebaseerd op onbewuste drijfveren. Het is een praktisch hulpmiddel om de kwaliteit in uw team te versterken. TNCI streeft naar duurzame verbindingen en realiseert dit door middel van betrokken en inspirerende coachingtrajecten. Als u uw team een nieuwe groei-impuls wilt geven, is het zeker aan te raden eens een beroep te doen op TNCI.

Geen punt bij Point Office Support!

office support

Als ondernemer ben je niets zonder een goede secretaresse. Daarom werkt Point Office Support vanuit het principe om ondernemers te ontzorgen. Door ondersteuning te bieden aan bedrijven in allerhande bureauzaken, kunnen er succesvolle resultaten worden behaald. Een aantal zaken waar Point Office Support voor zorgt is onder andere het aanbrengen van een structuur in de chaos. Er komt overzicht in je agenda en in je secretariaat. Je systeem wordt zo ingericht dat je effectief en efficiënt kunt werken. Mensen komen weer op de juiste plek te zitten. Binnen een kort tijdsbestek zal je bedrijf weer volledig opbloeien!

Een spin in het web

Naast het bieden van secretariaatsondersteuning, kun je bij Point Office Support ook terecht voor business dating. Het grote netwerk dat Point Office Support heeft opgebouwd, zorgt ervoor dat een opdracht aan de juiste persoon gekoppeld kan worden. Daarmee is het bedrijf een spin in het web voor freelancers en ZPP’ers. Het maakt daarin niet uit of het gaat om office support gerichte zaken of iemand die je nodig hebt voor het opzetten van een marketing campagne. Duurzaamheid staat in alles centraal en daarom wordt er gewerkt aan goede verhoudingen met klanten en bedrijven. Kortom, geen punt bij Point Office Support!

Uw bedrijf promoten met Ferdy Korpershoek

Wanneer u de trotse eigenaar bent van een eigen bedrijf, dan wilt u natuurlijk dat dit bedrijf zo goed mogelijk op de markt wordt gezet. Marketing is een essentieel onderdeel om uw bedrijf onder de aandacht te brengen van nieuwe klanten. Dit u kunt u op diverse manieren doen. Bijvoorbeeld door een beroep te doen op de dienstverlening van Ferdy Korpershoek uit Maassluis.

Bedrijfsvideo’s, fotografie en webdesign

Ferdy Korpershoek is een veelzijdige ondernemer die zich bezig houdt met het maken van video’s, fotografie en webdesign. Bedrijfsvideo’s zijn een absolute meerwaarde voor uw bedrijf. Maar ook het maken van foto’s voor uw website en de website zelf kunnen door Ferdy Korpershoek gerealiseerd worden. Als geen ander weet hij hoe belangrijk het is om uzelf te verkopen aan een klant.

Betaalbare kwaliteit

Bent u op zoek naar een jonge en enthousiaste ondernemer die deze zaken voor u in orde kan maken? Kiest u dan voor Ferdy Korpershoek die een scherp tarief hanteert voor zijn kwalitatieve dienstverlening. Wenst u kwaliteit en wilt u graag resultaten zien? Ga dan voor een samenwerking met Ferdy Korpershoek en ervaar zelf hoe uw bedrijf binnen een kort tijdsbestek in the picture komt te staan.

Garant Payrolling

Vraagt u zich ook af hoe u ervoor kunt zorgen dat u wat van uw administratieve zaken uit handen kunt geven? Het kan door middel van Payrolling. Daarbij besteed je bepaalde taken uit aan een ander bedrijf, een zogenoemd Payroll bedrijf.

Wat is Payrolling nou precies?

Bij payrolling wordt het payroll bedrijf “juridisch”de werkgever van uw personeel. Je personeel komt er eigenlijk op de “Payroll”te staan. Het bedrijf neemt dan als het ware uw werknemers over en zorgen ervoor dat ze hun salaris uitbetaald krijgen. Volgens uw eigen afspraken. Je kunt gewoon zelf mensen aannemen of ontslaan en de hoogte van de salarissen bepalen en je voert nog steeds zelf belangrijke gesprekken. De Payroller neemt de lastige taken op zich zoals het opstellen van contracten en het doorvoeren van CAO wijzigingen.

Garant Payrolling
Garant Payrolling in Veghel is een voorbeeld van een dergelijk payroll bedrijf. Garant kan voor u de taken uit handen nemen. Ze bieden de laagste prijs voor payrolling van Nederland. Wilt u meer weten, neem dan contact op of vraag een vrijblijvende offerte aan. www.garantpayrolling.nl

garant